Connect with us
Reklama

Materiały partnerów

Pozytywne opinie o programie Ulga od Długu

Opublikowane

on

Program Ulga od Długu działa już od 6 miesięcy. Coraz większa grupa klientów programu docenia efekty pracy kancelarii prawnej CERTO, a swoją pozytywną opinię o programie Ulga od Długu wyraziła w badaniu satysfakcji klienta.

Ponad 60% wszystkich ankietowanych klientów programu Ulga od Długu poleciłoby udział w programie swoim znajomym i przyjaciołom. Wynik wskaźnika NPS (ang. Net Promoter Score), określający stosunek promotorów, czyli osób, które poleciłyby usługi, do krytyków wyniósł 3,65. Wskaźnik ten wzrasta wraz z czasem trwania udziału w programie. Pierwsze efekty działań kancelarii prawnej CERTO widoczne są już po 2 miesiącach udziału w programie Ulga od Długu, dlatego też różnica we wskaźniku NPS pomiędzy osobami będącymi w programie 1 miesiąc, a 2 miesiące wynosi aż 37,48 pkt. Natomiast wśród osób będących 6 miesięcy w programie zaledwie 12 klientów nie poleciłoby programu Ulga od Długu swoim przyjaciołom (ocena od 0 do 6).

Wzrost pozytywnych opinii klientów o programie Ulga od Długu w drugim miesiącu uczestnictwa wynika m.in. z efektywności działań kancelarii w zakresie powstrzymania kontaktów nawiązywanych przez wierzycieli i negocjacji warunków zadłużenia.

Aż 52,63% klientów będących w programie Ulga od Długu od 2 miesięcy bardzo pozytywnie (powyżej 7 w skali od 0 do 10) ocenia działania kancelarii w zakresie powstrzymania kontaktów inicjowanych przez wierzycieli. I jest to o blisko 15 pp więcej niż w pierwszym miesiącu uczestnictwa w programie Ulga od Długu. Wśród wszystkich klientów programu Ulga od Długu blisko 45% wysoko ocenia skuteczność kancelarii w zakresie powstrzymania kontaktów od wierzycieli.

Równie dobrą opinię mają klienci programu Ulga od Długu odnośnie do efektów negocjacji warunków zadłużenia. 46,52% wszystkich ankietowanych ocenia działania kancelarii powyżej 7 (w skali od 0 do 10). Wskaźnik ten jest najniższy wśród osób, które są w programie Ulga od Długu zaledwie 1 miesiąc i wynosi 32,14%. Natomiast dla osób, które są w programie od 2 do 6 miesięcy, wynosi on 50%.

Gdyby klienci programu Ulga od Długu mieli podjąć ponownie decyzję o nawiązaniu współpracy, blisko 70% klientów programu Ulga od Długu zdecydowałaby się przystąpić do Programu Oddłużeniowego. Ponownie najwyższy wynik jest wśród osób będących w programie Ulga od Długu 2 miesiące i wynosi blisko 80%.

„Klient, przystępując do programu Ulga od Długu, musi przede wszystkim pamiętać, że jest to proces rozpisany na kilka lat. Pierwsze efekty działań widoczne są, co prawda, już po kilku miesiącach, natomiast efekt końcowy, czyli całkowita spłata zadłużenia będzie osiągnięty minimum po 3 latach. Natomiast codziennie podpisywana jest przynajmniej 1 ugoda z wierzycielem, a także podejmowanych jest wiele działań prawnych mających na celu powstrzymanie wierzycieli od nękania klientów programu Ulga od Długu. Cieszy nas natomiast, że tak wielu klientów już od 2. miesiąca udziału w programie Ulga od Długu zaczyna widzieć efekty naszych działań” – podsumowuje Sylwia Pawlina, rzecznik programu Ulga od Długu.

KONTAKT:

Ulga od Długu

https://ulgaoddlugu.pl/

tel. 123 453 845

e-mail: pr@ulgaoddlugu.pl

Źródło informacji: Ulga od Długu

Materiały partnerów

Moda w zgodzie z naturą

Opublikowane

on

Czy możemy wyglądać modnie i jednocześnie ograniczyć negatywny wpływ mody na środowisko? Kampania „Noś ubrania dłużej wodę zostaw naturze” – udowadnia, że nie ma rzeczy niemożliwych. Wystarczą drobne zmiany, abyśmy odkryły swój styl i sposób na modę w zgodzie z naturą.

Dużą rolę w temacie troski o planetę odgrywają codzienne, zwykłe wybory dotyczące zakupów ubrań, ich pielęgnacji czy wreszcie „długości ich życia”. Okazuje się bowiem, że niewiele z nas zdaje sobie sprawę ile wody kryją w sobie ubrania, które zalegają w naszych szafach. Wystarczy sięgnąć do kalkulatora śladu wodnego www.vanish.pl/nosubraniadluzej, aby przekonać się, że do produkcji 1 t-shirtu potrzeba ok. 2 500 litrów, a para jeansów to już znacznie ok. 6 727 litrów. Jest zatem oczywiste, że w każdej szafie kryją się tysiące litrów wody, której nie dostrzegamy oddając się szaleństwu zakupów.

Możemy to zmienić. Dokonując odpowiedzialnych wyborów jesteśmy w stanie znacznie ograniczyć wykorzystanie surowców naturalnych, zmniejszyć ślad węglowy i wodny, a także zniwelować ilość śmieci. A to ogromny krok w kierunku dbania o naszą planetę.

Biorąc pod uwagę cykl życia odzieży warto podkreślić, że ubrania najwięcej czasu spędzają w naszych rękach i to od nas zależy jak długo nam posłużą. Kluczem do sukcesu w tym wypadku jest czytanie metek i stosowanie się do zwartych na nich instrukcji oraz wybór odpowiednich, delikatnych, ale i skutecznych detergentów takich jak np. Vanish Oxi Action, który usuwa nawet najbardziej uporczywe plamy z trawy czy kawy i chroni kolory, a także zwalcza nieprzyjemny zapach. I co najważniejsze idealnie sprawdza się nawet w niskich temperaturach, a jego formuła nie zawiera chloru, więc może być stosowany nawet w przypadku bardzo delikatnych tkanin.

Wato też podkreślić, że w każdej szafie kryją się ubrania „do wydania” – za małe, za duże, takie, w których nie czujemy się dobrze. Część z ubrań wystarczy przerobić i spasować do naszej figury, inne można oddać lub sprzedać, tworząc tym samym obieg zamknięty życia ubrań, w którym każda rzecz jest optymalnie wykorzystana.

Beata Butwicka, prezes zarządu Fundacji Nasza Ziemia – partnera merytorycznego kampanii „Noś ubrania dłużej, wodę zostaw naturze”, namawia do wprowadzenia do codziennego życia jednego lub dwóch prostych ekonawyków, które w sposób znaczący wpłyną na środowisko naturalne a nie przeszkodzą cieszyć się modą.

  • Zakupy nowej garderoby róbmy zawsze po dokładnym audycie naszej szafy. Jak podają eksperci, około 30% ubrań, jakie znajdują się w naszych szafach, nie zostało użytych ani razu w ciągu ostatniego roku, to oznacza, że nie wszystko co kupujemy, jest nam po prostu niezbędne.
  • Kupujmy z rozwagą, rzeczy dobrej jakości i dbajmy o nie. Bowiem kiedy staną się nam niepotrzebne, a nadal będą w dobrym stanie, możemy dać im drugie życie. Ot, chociażby wspomagając organizacje charytatywne zajmujące się tym obszarem. Uczmy się tym samym nie wyrzucać naszych ubrań do zmieszanych odpadów (według badaczy ponad połowa zużytej garderoby tam trafia) lub co gorsza do natury (co potwierdza się niestety podczas naszych Akcji Sprzątanie świata-Polska). Zgodnie z dyrektywą w sprawie odpadów zatwierdzoną przez Parlament Europejski od 2025, państwa Unii będą zobowiązane do oddzielnego zbierania odpadów tekstylnych. Przyda nam się już dzisiaj zadbać o ten ekologiczny nawyk.

Źródło informacji: Biuro prasowe Vanish

Czytaj dalej

Materiały partnerów

KGHM: wirtualna wyprawa do podziemnego miasta wyrusza w Polskę

Opublikowane

on

Wirtualna wyprawa do podziemnej kopalni oraz hut miedzi, multimedia, gry, ciekawostki i inne atrakcje – KGHM Polska Miedź S.A świętuje 60-lecie, zapraszając na mobilną wystawę o przeszłości i przyszłości wydobycia i przeróbki miedzi. W czerwcu w Polskę wyruszy specjalnie przygotowany tir z multimedialną ekspozycją, którego trasę będzie można śledzić na kanałach społecznościowych KGHM oraz w lokalnych i ogólnopolskich mediach.

„Miedź to surowiec przyszłości, który pojawia się praktycznie w każdym aspekcie naszego życia. Nie możemy zaprosić wszystkich Polaków do naszych kopalni i hut, by pokazać proces wydobycia i przetwarzania miedzi, ale dzięki cyfrowej rzeczywistości multimedialne ekrany pozwolą przenieść się do naszego podziemnego miasta” – powiedział Marcin Chludziński, prezes zarządu KGHM Polska Miedź S.A.

Miedziowy tir, którego przygotowanie trwało kilka miesięcy, wyruszy w podróż po Polsce w czerwcu i do końca września pojawi się nie tylko w większych miastach, ale i w mniejszych, również wczasowych miejscowościach. Dodatkowymi atrakcjami wystawy będą gry i zabawy edukacyjne oraz konkursy z nagrodami. Będzie można również zobaczyć imitacje sztabek złota i srebra oraz prawdziwy granulat miedzi.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

Czytaj dalej

Materiały partnerów

11 czerwca rusza konkurs #FakeHunter Challenge/Gospodarka

Opublikowane

on

11 czerwca rusza kolejna edycja konkursu #FakeHunter Challenge. Tym razem uczestnicy będą wyłapywać w sieci i zgłaszać fake newsy dotyczące telekomunikacji oraz energetyki. W rywalizacji może wziąć udział każdy, kto się zarejestruje. Konkurs potrwa do 13 czerwca.

Konkurs #FakeHunter Challenge/Gospodarka polega na zgłaszaniu nieprawdziwych informacji publikowanych w internecie lub przesyłaniu raportów, opartych na wiarygodnych źródłach, które weryfikują fałszywe wiadomości. Zgłoszenia można przesyłać m.in. za pomocą aplikacji mobilnej #FakeHunter.

Uczestnicy będą tropić fake newsy dotyczące gospodarki, związane z telekomunikacją oraz energetyką, w tym m.in. na temat technologii 5G, wpływu fal elektromagnetycznych na zdrowie i życie ludzi, odnawialnych źródeł energii.

Każdy, kto weźmie udział w rywalizacji, ma szansę na wygranie atrakcyjnych nagród finansowych. Za pierwsze miejsce na podium – 6 tys. zł, za drugie – 4 tys. zł, a za trzecie – 2 tys. zł. W rywalizacji mogą brać udział zespoły złożone od 1 do 5 osób. Ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się 18 czerwca.

Rywalizacjom konkursowym towarzyszyć będą spotkania z naukowcami, lekarzami, specjalistami od energetyki i telekomunikacji. Dziennikarze PAP porozmawiają z zaproszonymi gośćmi m.in. o efektywności energetycznej, jaką daje sieć piątej generacji, zastosowaniu 5G w medycynie czy logistyce. Mowa będzie także o tworzeniu inteligentnych miast i domów, gdzie zautomatyzowane systemy mają dostosowywać zużycie ogrzewania, światła i wody do naszych potrzeb, wspierając przy tym proekologiczne postawy.

Konkurs organizuje Polska Agencja Prasowa w ramach, działającego już od ponad roku, projektu Fake Hunter. Zespół doświadczonych dziennikarzy PAP każdego dnia weryfikuje nadsyłane przez internautów wiadomości dotyczące m.in. koronawirusa, szczepień, finansów.

Więcej szczegółów dotyczących konkursu #FakeHunter Challenge/Gospodarka pod adresem: https://fakehunter.pap.pl/challengeIII.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

Czytaj dalej

Polub nas na FB

Advertisement

Popularne