Od 12 lutego 2024 roku Punkt Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Krakowa w centrum handlowym Bonarka City Center będzie w innym miejscu niż do tej pory. W związku z przeprowadzką do innej lokalizacji w najbliższą sobotę, 10 lutego 2024, punkt w Bonarce będzie nieczynny.
Obsługa krakowian w Punkcie Obsługi Mieszkańców w Bonarka City Center od 12 lutego będzie się odbywać w nowym lokalu – M1, poziom – 1 (wejście od ul. Puszkarskiej). Przeprowadzka powoduje, że 10 lutego dotychczasowy punkt, gdzie można załatwić niektóre sprawy urzędowe, będzie nieczynny. – Osoby chcące załatwić swoje sprawy w tym terminie, zapraszamy do Punktów Obsługi Mieszkańców w Galerii Bronowice i Centrum Serenada – zachęcają urzędnicy magistratu.
Punkt Obsługi Mieszkańców w Bonarce czynny jest od poniedziałku do soboty w godz. 10-18. Obsługa odbywa się w zakresie:
- Przyjmowanie wniosków w sprawie dowodu osobistego
- Przyjmowanie zgłoszeń zameldowania i wymeldowania, wydawanie poświadczeń zameldowania
- Przyjmowanie dokumentów dotyczących rejestracji pojazdów, odbiór dowodów rejestracyjnych, rejestracja pojazdów
- Przyjmowanie wniosków w sprawie praw jazdy
Większy zakres obsługi jest w Serenadzie przy ul. Bora Komorowskiego, gdzie oprócz wymienionych wyżej spraw, można załatwić także:
- Składanie wniosków do CEIDG
- Potwierdzanie Profilu Zaufanego
(AI GEG)