Małe rzeczy, które robią wielką robotę – jak wykorzystać gadżety w budowaniu marki?

Ilustrowany Kurier Codzienny

Czy w dobie potężnego wpływu marketingu internetowego jest jeszcze miejsce na tradycyjną reklamę i promocję, która ma na celu budowę marki? Oczywiście, że tak i wcale nie musimy dysponować w tym celu dużym budżetem. Sprawdźmy, jak za pomocą gadżetów promocyjnych odnieść prawdziwy sukces i wyprzedzić konkurencję.

- reklama -

Gadżety promocyjne – jak pomogą w zbudowaniu marki?

Spośród wielu form promowania swojej firmy, gadżety promocyjne wydają się rozwiązaniem ponadczasowym, które stosowane już od lat, dalej może być uznane za jedną z najbardziej efektywnych form budowania marki. Dlaczego? W głównej mierze ze względu na swoją uniwersalność. Niektóre formy marketingu pasują do konkretnego zdarzenia, kanału komunikacji lub do precyzyjnie zaplanowanego celu biznesowego.

- REKLAMA -

A gadżety reklamowe? To alternatywa, która może być wykorzystana praktycznie w każdej sytuacji. Targi branżowe, konferencje specjalistyczne, wszystkie inne eventy, na których nasza firma ma okazję wystawić swoje stanowisko. To jednak tylko wierzchołek możliwości. Nie możemy zapomnieć o gadżetach jako formie podziękowania dla stałych klientów lub zachęty dla partnerów biznesowych, którzy nie do końca są zdecydowani na podjęcie współpracy z nami. Bez względu na nasze potrzeby i okoliczności, gadżety promocyjne pomogą nam w budowaniu brandingu, zwiększeniu widoczności, a w efekcie w poprawie efektywności sprzedażowej naszej marki. 

- Advertisement -
gadzety firmowe reklamowe1

Jakie gadżety okażą się najlepszym rozwiązaniem? 

Które gadżety okażą się najlepsze i najskuteczniejsze? To oczywiście zależy od naszego budżetu, okoliczności, w których chcemy gadżety przekazywać klientom oraz branży, w jakiej pracujemy. Na potrzeby targów branżowych i innych wydarzeń z dużą liczbą osób możemy postawić na uniwersalne rozwiązania jak smycze, długopisy lub notesy.

Jeśli jednak zależy nam na funkcjonalności, a gadżety mają stanowić argument przemawiający za wyborem naszej marki, możemy rozważyć inwestycje w nowoczesne gadżety technologiczne. Przykłady? Powerbank z logo od GiftDesig.pl lub kable USB z logo – GiftDesign.pl to doskonała propozycja, która spotka się z dużym zadowoleniem klientów. Szukając idealnych gadżetów, warto brać pod uwagę kwestie trendów i preferencji klientów. W dobie szczególnej uwagi, jaką poświęca się ekologii i my możemy wykorzystać to na swoją korzyść, inwestując w torby materiałowe, eko ubrania i inne prezenty wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu.

gadzety firmowe ladowarka do telefonu1
The smartphone is charged from a small white power bank via a cord, on the table.

Czy gadżety sprawdzą się także w budowaniu employer brandingu?

Czy warto wykorzystywać gadżety reklamowe do promocji marki – odpowiadają specjaliści z GiftDesign.pl. My możemy z całą pewnością potwierdzić, że gadżety reklamowe – zarówno te droższe, prestiżowe, użyteczne, jak i najprostsze spełniają swoją rolę doskonale i stanowią kluczowy punkt każdej strategii marketingowej marki.

Zależy nam na budowaniu zaufania? Ociepleniu wizerunku? A może budowaniu odpowiedniego wizerunku jako dostawca profesjonalnych usług? Gadżety reklamowe właśnie przez swoje szerokie zastosowanie są tak chętnie wybierane, co docenią także firmy, które chcą poprawić swój wizerunek jako pracodawca. Employer branding to istotny element strategii marketingowej, który nie może być lekceważony. I również w tym obszarze gadżety rozdawane pracownikom przynoszą ogromne korzyści – wyższa satysfakcja kadry, wzrost ich zaangażowania i utrzymanie lojalności wobec pracodawcy. 

Udostępnij ten artykuł
Leave a Comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *