Katowice Airport Taxi – to nowy oficjalny przewoźnik pyrzowickiego lotniska. Celem projektu jest zapewnienie pasażerom komfortu podróży – od drzwi domu aż do punktu odpraw.
Kierowca Katowice Airport Taxi może odebrać pasażera z domu, pomóc w zniesieniu bagażu do taksówki i odprowadzić pasażera do stanowiska check-in. Może również odebrać podróżującego z hali przylotów, czekając na niego z tabliczką imienną.
Katowice Airport Taxi uruchomił GTL-SERVICE sp. z o.o., pod patronatem Górnośląskiego Towarzystwa Lotniczego SA.
– Zależy nam, aby podróżujący nie musieli martwić się dojazdem, znalezieniem parkingu, miejsca postojowego i dotarciem do odprawy bagażowej. Chcemy do maksimum ułatwić im podróż i ograniczyć do minimum stres z nią związany – mówi Andrzej Olko, Prezes Zarządu GTL-SERVICE sp. z o.o.
Pod terminalem przylotowym C wydzielona jest oznakowana zatoczka Taxi z cennikiem, numerem telefonu do zamawiania taksówki, kodem QR do pobrania aplikacji mobilnej oraz rezerwacji internetowej. Aplikacja dostępna jest na systemy Android i IOS. Używając jej można zarezerwować taksówkę, podejrzeć trasę i poznać szacowany koszt przejazdu. Taksówkę zarezerwować można też na głównej stronie Katowice Airport www.katowice-airport.com
W swojej ofercie Katowice Airport Taxi ma również transfery z gwarantowaną ceną, zawierającą wszelkie opłaty drogowe i parkingowe, które obowiązują podczas ściśle określonego transferu np. z Katowice Airport do Krakowa lub Wrocławia.
GTL-SERVICE sp. z o.o. to spółka-córka Górnośląskiego Towarzystwa Lotniczego SA. Została założona w czerwcu 1994 roku. Jej zadaniem jest dostarczanie kompleksowych usług, niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Katowice Airport oraz firm działających na jego terenie. Obecnie GTL-SERVICE realizuje swoje zadania w zakresie usług: czystościowo-porządkowych, remontowych, ochrony środowiska, gastronomicznych, myjni samochodowej oraz przewozu osób taksówkami. (BP)