Od najbliższej niedzieli Biedronka wprowadza zakupy online z dostawą do domu. To efekt większej współpracy z Glovo. Obecnie zakupy online przy użyciu tej aplikacji są możliwe w 16 największych polskich miastach.
Zakupy online w Biedronce przez aplikację Glovo są dostępne przez siedem dni w tygodniu na terenie: Warszawy, Łodzi, Krakowa, Katowic, Wrocławia, Poznania, Szczecina, Gdańska, Gdyni, Sopotu, Płocka, Rzeszowa, Bydgoszczy, Torunia, Olsztyna i Lublina.
A co kupują klienci sieci używający aplikacji Glovo?
Oferta dostępna przez aplikację bazuje na asortymencie około 1500 produktów spożywczych i kosmetycznych najczęściej kupowanych przez klientów Biedronki. Na pierwszym miejscu popularności zdecydowanie są banany, na drugim filety z piersi kurczaka, a najniższy stopień podium należy do pomidorów malinowych. Klienci Biedronki często sięgają również po: masło ekstra polskie, papier toaletowy, jaja Moja Kurka z wolnego wybiegu, winogrona bezpestkowe, świeży filet z łososia, cytryny oraz awokado. Pod kątem liczby transakcji dokonanych przez klientów
Biedronki przy użyciu aplikacji Glovo prym wiedzie Warszawa, przed Wrocławiem i Krakowem. Natomiast największe pod względem wartości zakupy online zaraz po warszawiakach robią mieszkańcy Krakowa – zadając tym samym kłam stereotypom dotyczącym ich oszczędności – a potem Wrocławia. Najwięcej zamówień klienci składają między godz. 11 a 14.
Źródło: materiały prasowe firmy.